Zastrzeganie kart
Karta VISA
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając Contact Center Banku BPS S.A. :
1) telefonicznie pod całodobowym numerem 0 86 215 50 50 lub na infolinię 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora) , 2) faksem nr. 0 86 215 50 51 3) telefonicznie pod numerem ogólnopolskim +48 828 828 828 4) telefonicznie w dowolnym centrum VISA , 5) osobiście lub telefonicznie w placówce sprzedażowej Banku, która wydała kartę, 6) osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona . Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik karty lub Posiadacz rachunku ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce sprzedażowej Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Karta bankomatowa własna
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając Bank Spółdzielczy w Leśniowicach.
nr. tel.: 0 82 567 50 40 lub 0 82 567 54 65
Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona oraz niezwłocznie potwierdzić zastrzeżenie w placówce banku w formie pisemnej.
Formularze do pobrania: - Wniosek o wydanie karty własnej - Zgłoszenie zastrzeżenia karty własnej
|