Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 Uprzejmie informujemy, że po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wypłaty środków subwencji przez PFR. Od tej daty klient będzie miał 10 dni roboczych na uzupełnienie formularza i przesłanie do PFR. Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji. Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r. W związku z powyższym już teraz udostępniamy Państwu instrukcje w formie Manuali, wskazujące jak wypełnić i złożyć wniosek umorzeniowy w ramach Tarczy Finansowej 1.0. Prosimy o zapoznanie się z w/w Instrukcjami, aby w momencie udostepnienia wniosku w Bankowości Internetowej nie było problemów z ich wypełnieniem. Jednocześnie przypominamy, że na stronie internetowej PFR pod adresem: https://pfrportal.pl/tarcza-finansowa-pfr/ można skorzystać ze szkolenia. Powyższa informacja w pliku pdf |