|
|
środa, 25 listopada 2020 14:53 |
Tarcza finansowa PFR
- potwierdzenie umocowania Beneficjentów
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:
- informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
- wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.
W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.
Należy pamiętać, że:
- Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
- Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.
Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:
- W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym - na adres mailowy:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi - osobiście w placówce Banku.
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.
|
|
wtorek, 17 listopada 2020 14:42 |
KOMUNIKAT
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 16 listopada 2020 r. (do odwołania) Klientów Banku w poszczególnych jednostkach obsługujemy w następujących godzinach:
- Centrala Leśniowice 730 - 1230
- Oddział w Dorohusku 730 - 1230
- Oddział w Kraśniczynie 700 - 1200
- Oddział w Żmudzi 700 - 1200
- Oddział w Woli Uhruskiej 700 - 1200 (od 23.11.2020r.)
Ze względów bezpieczeństwa obsługa Klientów odbywa się pojedynczo. Ponawiamy prośbę, aby zachowywać odstępy oraz ograniczać wizyty w Banku do niezbędnego minimum.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach |
|
|
czwartek, 12 listopada 2020 10:18 |
KOMUNIKAT ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W LEŚNIOWICACH
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników informujemy, że Oddział w Woli Uhruskiej będzie zamknięty do dnia 20 listopada br. (piątek).
Jednocześnie informujemy, że Klienci którzy muszą osobiście dokonać operacji w placówce, powinni zgłosić się do najbliższego Oddziału w Dorohusku (ul. Niepodległości 26A) lub Żmudzi (ul. Kasztanowa 12).
Wszelkie informacje udzielane są pod numerem telefonu (82) 567 50 25.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśniowicach |
|
|
wtorek, 03 listopada 2020 15:01 |
Aplikacja mobilna Nasz Bank – nowa bankowość na telefon
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Leśniowicach dla Użytkowników urządzeń z systemem Android. Aplikacja umożliwia swobodny i bezpieczny dostęp do Państwa finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play, a następnie zalogować się do Internet Banking i dodać swoje urządzenie.
Przewodnik użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (Android) (pobierz pdf)
Interfejs Mobilny Internet Bankingu (pobierz pdf) |
|
|
wtorek, 03 listopada 2020 11:02 |
Szanowni Klienci!
Informacja dla Użytkowników Internet Bankingu, autoryzujących przelewy aplikacją mobilną
Uprzejmie informujemy, że trwa proces uruchomienia aplikacji mobilnej Nasz Bank dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS (Apple). W przypadku gdy w Internet Banking wybrali Państwo opcję autoryzacji operacji aplikacją mobilną zapewniamy rozwiązanie zastępcze – autoryzacja za pomocą hasła SMS.
|
|
|
|
|
Strona 8 z 14 |