czwartek, 04 Cze 2020

Centrum Usług Internetowych

Statystyki

Użytkowników : 3
Artykułów : 96
Zakładki : 6
Odsłon : 393394


KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 4 maja 2020 r. placówki Banku czynne są w standardowych godzinach tj. obowiązujących przed stanem epidemii wywołanej COVID-19.

 

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 6 kwietnia 2020 r. wszystkie placówki Banku czynne są do godziny 12.00.

Ponawiamy prośbę aby ograniczać wizyty w Banku do niezbędnego minimum.

 

KOMUNIKAT


Szanowni Państwo,

w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy kolejne zmiany w obsłudze Klientów. Pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w Oddziałach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65. roku życia. W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów. Osoby poniżej 65. roku życia zapraszamy w pozostałych godzinach pracy naszych placówek.

Przypominamy, że obsługa Klientów odbywa się pojedynczo.

 

KOMUNIKAT

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 25.03.2020 r. Oddział w Żmudzi wznawia obsługę klienta.

Przypominamy, że wszystkie placówki Banku są czynne do godziny 13:00, a obsługa Klientów odbywa się pojedynczo.

Ponawiamy prośbę aby ograniczać wizyty w Banku do niezbędnego minimum.

 

KOMUNIKAT

ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W LEŚNIOWICACH


Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o czasowym zamknięciu naszego Oddziału w Żmudzi. Oddział zamknięty będzie od dnia 23 marca 2020 r. (poniedziałek) do odwołania.

Więcej…
 

Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)


Komunikat
Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
z dnia 15 marca 2020 r.

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.

Więcej…
 

Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”


Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

Więcej…
 

KOMUNIKAT

ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W LEŚNIOWICACH


Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum.

Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

W zastępstwie osobistych wizyt w placówce, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:

1) telefonicznego, pod numerami telefonów:

    • Centrala w Leśniowicach +48 82 567 50 40
    • Oddział w Dorohusku    +48 82 566 10 48
    • Oddział w Kraśniczynie  +48 82 577 55 64
    • Oddział w Woli Uhruskiej +48 82 591 50 15
    • Oddział w Żmudzi      +48 82 568 01 26

2) mailowego, pod adresem: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Ponadto rekomendujemy:

    • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną.
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

Zarząd

Banku Spółdzielczego w Leśniowicach

 

mToken Asseco MAA – nowy sposób autoryzacji w bankowości internetowej


Dla bezpieczeństwa i wygody naszych klientów Bank wprowadził możliwość autoryzacji przelewów przez mobilny Token MAA.

mToken Asseco MAA to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. O tym, jak działa ta aplikacja, jakie ma wymagania systemowe i jak z niej korzystać, a także skąd ją ściągnąć i zainstalować na swoim smartfonie dowiedzą się Państwo klikając na poniższy link.

Link do strony You Tube: mToken

Poniżej zamieściliśmy też instrukcję prezentującą, jak należy powiązać mToken z Systemem Bankowości Internetowej.

Instrukcja

 

Zmiany w bankowości internetowej
dotyczące metod autoryzacji mToken asseco MAA


Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2019 r. w Banku Spółdzielczym w Leśniowicach nastąpi zmiana instrumentów uwierzytelnienia użytkownika w bankowości elektronicznej/internetowej (tj. Tokena wyświetlającego kod autoryzacyjny). Zmiana ta związana jest z wynikającymi z Ustawy o Usługach Płatniczych wymogami silnego uwierzytelnienia Klienta lub osoby upoważnionej do dysponowania rachunkiem, czyli konieczności dwuczynnikowej weryfikacji tożsamości zapewniającej mocniejszą ochronę danych tych osób.

Od 14 września 2019 r. Bank nie będzie stosował jako środka dostępu do systemu bankowości elektronicznej Tokena RSA -wyświetlającego kod autoryzacyjny.

Więcej…
 
Fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności

Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności


Poniżej zamieszczmy link do komunikatu ostrzegającego o fałszywych stronach udających pośredników szybkich płatności.

Link do strony Związku Banków Polskich:
https://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/wydarzenia/2019/maj/uwaga-na-falszywe-strony-udajace-posrednikow-szybkich-platnosci

 

Mechanizm Podzielonej Płatności


Z dniem 1 lipca 2018 r. zacznie obowiązywać Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw wprowadzająca mechanizm podzielonej płatności (ang. Split Payment).

Więcej…
 
E-Składka

KOMUNIKAT
E-Składka – jeden przelew na własny rachunek w ZUS

 

Od 1 stycznia 2018 r. firmy, przedsiębiorcy oraz osoby samozatrudnione będą opłacać wszystkie składki jednym zwykłym przelewem na indywidualny numer rachunku składkowego.

Informację o numerze tego rachunku płatnik składek dostanie z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r. Oczywiście list dotrze do płatnika, gdy ZUS zna jego aktualny adres. Jeśli nie zgłosił zmiany danych powinien to zrobić jak najszybciej.

Ważne! Jeśli płatnik do końca grudnia 2017 r. nie otrzyma informacji o numerze rachunku składkowego albo zgubi list, powinien zgłosić się do ZUS albo zadzwonić do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00).


Więcej…
 
Więcej artykułów…