czwartek, 28 Mar 2024
PDF Drukuj
wtorek, 26 kwietnia 2022 12:21

OSTRZEŻENIE !!!
Uwaga na wyłudzenia


W związku z podejrzeniem próby wyłudzenia od Klienta danych dotyczących dostępu do Internet Bankingu przypominamy :

  • NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł; 
  • Pracownicy Banku NIE żądają podania identyfikatorów lub haseł;
  • Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości skontaktuj się z Bankiem.

 


 
PDF Drukuj
czwartek, 10 maja 2012 12:25

OPERACJE DEWIZOWE

 

W związku z prowadzoną działalnością walutową Bank Spółdzielczy w Leśniowicach uprzejmie informuje Klientów posiadających konto w naszym Banku o możliwości realizacji przelewów z zagranicy do Polski. Przelew międzynarodowy powinien zawierać następujące dane:

  • nazwę i adres odbiorcy
  • pełny numer rachunku bankowego w formacie IBAN, który otrzymuje się poprzez dodanie przed 26-cyfrowym numerem rachunku w formacie NRB liter PL
  • kod SWIFT Banku: POLUPLPR
 
PDF Drukuj
środa, 02 marca 2022 14:45

Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi

W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.

Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main

 
PDF Drukuj
środa, 02 marca 2022 11:22

Akcja pomocowa dla Ukrainy

Bank Spółdzielczy w Leśniowicach dołącza do akcji pomocowej dla Ukrainy uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego

Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.

Razem dla Ukrainy

Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) i BLIK.

W imieniu Narodowego Banku Ukrainy (NBU) BGK otworzył specjalne konto, z którego środki trafią bezpośrednio do Narodowego Banku Ukrainy i zostaną przeznaczone na działania najpotrzebniejsze w miejscach bezpośrednio dotkniętych wojną.

Konto jest ogólnodostępne, każdy może dokonać wpłaty. Możecie Państwo dzielić się numerem konta z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Aby jeszcze bardziej ułatwić pomoc, w najbliższych dniach BLIK uruchomi możliwość wpłat na to konto także poprzez system BLIK.

Jak wpłacić pieniądze?

Środki należy wpłacać na numer rachunku: 91 1130 0007 0080 2394 3520 0002

Tytuł przelewu: Wsparcie dla Ukrainy

Odbiorca przelewu: Narodowy Bank Ukrainy

Wpłat na konto należy dokonywać w złotych polskich.

Każdy gest pomocy jest teraz ważny. Pamiętajmy o naszych sąsiadach!

 
PDF Drukuj
poniedziałek, 28 lutego 2022 10:19

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę


W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest przez nas na bieżąco monitorowana.

Uważaj na oszustów

Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.

• Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.

• Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.

• Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.

• Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.

Wypłaty gotówki

Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki: https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html

 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 5 z 15