Responsywna rewolucja w Centrum Usług Internetowych Szanowni Klienci
Mamy przyjemność przedstawić nową usługę rewolucyjnej platformy bankowości internetowej Asseco Customer Banking Platform (Asseco CBP) świadczoną za pośrednictwem Centrum Usług Internetowych Asseco Poland S.A.
Nowoczesne podejście do projektowania wyglądu aplikacji pozwala na używanie tego samego systemu na urządzeniach mobilnych: smartfon, tablet oraz desktop.
Przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika jest w pełni dostosowany do właściwości używanego ekranu. System automatycznie dostosowuje swój wygląd i funkcjonalności do urządzenia, z którego klient korzysta w danym momencie. Pulpit z miniaplikacjami
Zastosowanie koncepcji miniaplikacji, umożliwia ścisłe dopasowanie wykorzystywanych funkcji systemu do potrzeb klienta.
Butik z miniaplikacjami
Miniaplikacje, jakie Bank zaoferuje Klientowi do samodzielnego wykorzystania, mogą być dostępne w formie Butiku z aplikacjami. W przypadku udostępnienia w Butiku dodatkowych w stosunku do domyślnych (narzuconych przez Bank) miniaplikacji, Klient ma możliwość wyboru z nich tych, które najlepiej trafiają w jego gust i potrzeby. Butik może zawierać dowolną ilość takich miniaplikacji.
Logowanie do systemu
Po uruchomieniu systemu def3000/CBP wyświetlane jest okno autoryzacji:
Logowanie odbywa się w trybie dwukrokowym (najpierw użytkownik wprowadza swój numer identyfikacyjny, potem dane uwierzytelniające).
|